Friday, 20 January 2012

Saya dan Kasut Baru


Ini kasut baru saya. Yona telah belanja saya kasut baru. Abang Cawan cakap, pergi ke Singapura tidak boleh pakai seliper, nanti kena tahan polis, jadi saya beritahu abang Cawan dan Yona saya tidak ada kasut yang cantik. Yona pun terus belanja kasut untuk saya.

Saya tidak minta Nike atau Adidas, sebab sangat mahal. Yona cakap, kalau mahu kasut mahal, kena beli sendiri. Yang ini murah saja, sebab itu dia beli. Yona cakap, yang penting saya sampai ke Singapura, tidak kisah kasut brand apa sekali pun. Jenama kasut saya ialah POWER. Mesti saya power nanti.

Saya sudah tidak sabar mahu ke USS. Saya rasa berdebar-debar juga kadang-kadang. Kawan saya tidak percaya saya mahu ke USS. Nanti saya mahu ambil gambar banyak-banyak dan tunjuk pada mereka, baru mereka tahu, padan muka mereka hihihi.

Selamat hari raya cina.



9 comments:

Ely Hasrul said...

haishh ade kasut baru.. alamakkk kakak cantek nk pakai kasut ape nnti... jgn lupe tunjuk muka kakak cantek kt kawan2 jugak yee... muka aje perut jangann

Anash said...

waaa...dah ada kasut power yang baru...
waaa...sangat teruja kakak baca entry ini
waa...mari kita gigih kumpul duit (sambil timbang tabung arnab...)

bdk2 @ John said...

wahhhhh dah ade kasut bru laaa icam!!! msti dah tak sabar nih! hepynyaaaaa!!!

bdk2 @ John said...

wahhh ayat icam xleh blah, ade unsur riak kat situ sbb nk tunjuk kat kawan2. nnt icam ckp camni "ko ade?" LOL...

Lily Riani said...

2 point penting

1. tunjuk kat kawan
2. saya power nanti

ahahhahah..... memang powderful icam nnt.

Janggel said...

Tak bleh jadi ni!!! Icam pon dah ada kasut baru! Nak kene soping jugak nampak gayanya ni....

BlueEwoke said...

Ha bayor balik duit kasut tu..jgn buat2 tak reti jek..pegi cepat cari kerja!!! eeeeee..

Dah kurus ke??? Kang tak lepas naik roller coaster baru tau!!

Biqque said...

icam, nanti ikut kak biq kita jalan sambil tahan perut okayyyyy!

cis, kena beli jugak kasut baru camni! huh!

yg penting, SILA riak dengan kawan2 tu ok hahaha! padan muka dorang :D

Icam said...

Lagi seminggu saya akan pergi ke Singapura