Friday, 30 December 2011

Saya Balik Kampung

Hari ini, hari terakhir saya di KL. Petang ini, saya akan bertolak balik ke Ipoh bersama kakak saya. Sekolah pun tidak lama lagi akan dibuka.

Disebabkan di rumah saya di Ipoh nanti tidak ada internet, jadi susah sikit saya hendak tulis blog. Kalau saya rajin dan ada benda saya nak tulis, saya akan pergi ke cyber cafe.

Saya akan tulis lagi pasal cerita saya berjalan jika kakak saya setuju bawak saya ke USS bersama dia. Boleh tak tolong doakan supaya kakak saya itu jadi baik hati dan belanja saya ke USS nanti?


Ok selamat tahun baru 2012.
Babaiiiii

6 comments:

Janggel said...

Fuh ni dah hampir menjadi blogger tegar nih!!! Ok semoga kakak ko bermurah haTi ye icam.

Jangan bersawang pulak blog ni nanti. Hahhaaa. Tulis je apa² yg rasa nak tulis kat sini. Hehehe.

Selamat tahun baru 2012!!!!

bdk2 @ John said...

Abang doakan semoga kakak tak brape betol icam tu bermurah hati nanti utk bawak icam g uss. insyaALLAH...

keep on blogging ok! Jangan bersawang pulakkkk!!! hahaha.

Happy New Year! Blaja rajin-rajin.

Ely Hasrul said...

kalu gitu kena la tulis blog selalu, cite la perjalanan pi balik sekolah singgah kedai eskrem ke ape.. bila dh nmpak betapa tegarnye menulis cerita mungkin dimakbulkan doa dibawak ke USS hihihihii

Ely Hasrul said...

p/s - bagus tiap entry tajuk dimulakan dgn SAYA DI. bleh jadik trademark tuh kihkihkih

Mie said...

Icam

Angkel Mie gerenti kakak akan bawak Icam ke USS tu...

Boleh mencuba 2 rollercoaster yang baru dibuka tu, jgn sampai terkencin sudah la... :)

Biqque said...

icam kena janji, mesti naik sume ride kat sana ok? kak biqque janji belikan makanan utk icam hahaha!